We need donuts but we want abs

we want donuts

Van dindag 20 december tot en met dinsdag 17 januari hebben we de nieuwe challenge “We want donuts but we need abs”. Dwars door de feestdagen heen, dwars door de donkere januari maand heen tot en met de blue monday, de dag die is uitgeroepen tot de meest deprimerende dag van het jaar. Waarom? Omdat mensen in deze tijd te veel donuts eten of toegeven aan andere zwakten: te veel drinken, te veel achter een beeldscherm zitten, te veel shoppen, te veel piekeren. De beste remedie: sporten! Een sixpack kweken! (of een bijna-sixpack)
De challenge duurt 29 dagen en we gaan proberen om zoveel mogelijk te sporten: wandelen, joggen, zwemmen, fitnessen, pilates, een 7 min buikspierensessie op youtube meedoen. Alles telt. Deel je training op dit prikbord en vermeldt steeds hoeveelste training het is: #1, #2, en wie weet tot en met #25. Eén woord kan genoeg zijn maar een uitgebreidere beschrijving wordt zeer gewaardeerd ter inspiratie van iedereen.  En een foto erbij maakt het helemaal top.
De laatste dag van de challenge op dinsdag 17 januari gaan we een grachtenloopje lopen. 

138 gedachten over “We need donuts but we want abs”

  1. #25 gisteren stadswandeling (in de regen) van 10 km
    #26 vanmorgen gezwommen bij Boat & Co

  2. #22 gisteren Nederland in beweging
    #23 vandaag gezwommen in de Nieuwe Meer
    #24 vandaag ook 16,7 km gewandeld rondom Hilversum

  3. #24 ma bodypump
    #25 fitness met Nono, ook ma
    #26 di fitness
    #27 do fitness
    #28 vrij fitness
    #29 za fitness met Nono en Rafael
    #30 zo rondje begraaf vanuit huis gejogd met hagel

  4. # 28 , 29 , 30 , 31 , 32 , 33 , 34
    8/9 workout gedaan biceps triceps + squads zo 1:30 min dag daarna intensief buik workout gedaan 15 min + calves oefeningen 30min
    11/12 zelfde routine
    32 rekstek oefeningen + los maken 30 min
    33& 34 vandaag een 16 km gelopen met keiharde wind tegen + buikspieroefeningen ongeveer 10 min

  5. # 9 Voor het eerst na het eten ’s avonds 1 uur naar de sportschool geweest en het beviel prima

  6. #8 niet echt sport maar voor werk op de fiets (wind tegen & mee) op en neer naar de voedselbank in de Aker

  7. #22 ochtendritueel met kracht- en rek- en strekoefeningen 6 januari
    #23 wandeling in de duinen bij Haarlem 14 km 6 januari – mijn vriendin Astrid nam een frisse duik in het meertje, waar helemaal niemand was dus dat kon wel even, ze had geen zwemspullen mee dus ging in haar blootje en droogde zich met een trui af. Ik ging niet, want iemand moest toch de camera vasthouden ;-).
    #24 ochtendritueel 7 januari
    #25 idem 8 januari
    #26 idem 9 januari
    #27 idem 10 januari
    #28 hardloogroep met Joke 10 januari
    #29 ochtendritueel 11 januari
    #30 krachttraining – optrekken aan het rek/de ringen, frontrack carry van 4x60m met 2×12,5 kilo dumbells, 4x roeisprint 250m binnen 1 minuut
    #31 ochtendritueel 12 januari

  8. #11 rondje rennen langs de waterwegen bij het Marcanti-eiland/oud-west/de Baarsjes (9jan)

  9. #8 looptraining Joke (3 jan)
    #9 ochtendwandeling voorafgaand aan thuiswerken (4 jan)
    #10 2x stadswandeling (8 jan)

Reacties zijn gesloten.